10.02.2022.
Attālinātās farmaceita konsultācijas – ērtas, ātras un arvien populārākas
10.02.2022.
Pandēmijas laikā īpaši aktuālas ir kļuvušas attālinātās farmaceita konsultācijas. BENU Aptiekas Klientu servisa centrs piedāvā tās saņemt gan telefoniski, gan tiešsaistes sarakstē jeb “LiveChat” formā. BENU Aptiekas Klientu servisa centrs darbību sācis pērnā gada martā un, salīdzinot pirmajā un otrajā darbības pusgadā saņemto zvanu skaitu, tas ir ievērojami pieaudzis. Vislielākais attālināto farmaceita konsultāciju skaits ir sniegts tieši pēdējo trīs mēnešu laikā.
Biežākie jautājumi. BENU e-komercijas farmaceite Jekaterina Osipova norāda, ka visbiežāk klienti zvanot konsultējas par medikamentu, uztura bagātinātāju, diagnostikas ierīču (spiediena mērītāju, Covid-19 testu) un kosmētikas izvēli un lietošanu. Tāpat bieži ir jautājumi par brūču, piemērām, izgulējumu, aprūpi. Ir arī gadījumi, kad, pērkot zāles aptiekā, pacients saņem konsultāciju uz vietas, bet, mājās lasot lietošanas instrukciju vai uzsākot lietošanas kursu, rodas papildu jautājumi – arī tad ir ērti vienkārši piezvanīt farmaceitam.
Hronisko pacientu farmaceitiskā aprūpe. Attālinātās farmaceita konsultācijas ir īpaši aktuālas hronisko saslimšanu pacientiem, kuri paši nevar aiziet uz aptieku un saņemt konsultāciju klātienē.
Tiešsaistē sarakste "LiveChat". Šo tehnoloģisko risinājumu klienti bieži izmanto, lai uzdotu anonīmus jautājumus, kurus, iespējams, ir neērti vai mulsinoši uzdot aptiekā uz vietas.
Tāpat “LiveChat” funkciju vairāk iecienījuši jaunākas paaudzes klienti, kamēr vecāka gadagājumā klienti biežāk dod priekšroku telefonkonsultācijām.
Ātri, ērti un kvalitatīvi. Farmaceite atklāj, ka parasti pacienti zvana par vienu konkrētu jautājumu, tādēļ vidējais sarunas ilgums nav liels – aptuveni 3 minūtes. Taču nepieciešamības gadījumā konsultācijas ir ilgākas, un ir bijušas arī konsultācijas 30 minūšu garumā.
Farmaceite atgādina – ja jums ir jautājums par zālēm, sazinoties ar Klientu servisa centru, ir nepieciešams zināt medikamenta nosaukumu vai aktīvo vielu. Jāņem vērā, ka, pamatojoties uz Personas datu aizsardzības likumu, aplūkot pacienta e-receptes attālinātās konsultācijas laikā nav iespējams. Savukārt pārejā informācija tiks precizēta sarunas laikā, jo katrs gadījums ir individuāls.
Ja nepieciešams, klientiem ir iespēja saņemt arī padziļinātu klīniskā farmaceita konsultāciju.
Saņemt farmaceita konsultāciju iespējams, zvanot pa tālruni 25 621 621 darbdienās no plkst. 9:00 līdz 17:00. Konsultācijas tiek sniegtas latviešu un krievu valodā.
Tiešsaistes jeb “LiveChat” sarakstei ar farmaceitu dodieties uz www.benu.lv.