• 0

Biežāk uzdotie jautājumi

Profils

Kā es varu reģistrēties BENU e-aptiekā?
    1. Dodieties uz BENU mājaslapas sadaļu ''Ienākt/Reģistrēties.'' Šo sadaļu atradīsiet BENU sākumlapas augšējā, labajā stūrī.
    2. Izvēlieties sadaļu ''Reģistrēties'' un aizpildiet nepieciešamos datus (vārds, uzvārds, dzimšanas datums, mobilā tālruņa numurs, parole). Pārliecinieties, ka visi lauki ir aizpildīti pareizi.
    3. Izlasiet BENU lietošanas noteikumus un privātuma politiku, atzīmējiet, ka esat ar tiem iepazinies(-usies) un tiem piekrītat.
    4. Iesniedziet reģistrācijas formu un dodieties uz norādīto e-pastu, lai apstiprinātu reģistrāciju BENU mājaslapā. Lai aktivizētu savu kontu, nospiediet uz e-pastā esošo pogu “Apstiprināt”!
Vai iepirkties BENU e-aptiekā var tikai lojalitātes programmas dalībnieki?

Pasūtījumu var veikt jebkurš klients – arī bez reģistrācijas. Taču, ja veiksiet pasūtījumu, izmantojot BENU Aptiekas lojalitātes karti, saņemsiet lojalitātes kampaņas piedāvājumus un uzkrāsiet punktus par visiem pirkumiem!

Vai, izveidojot klienta, profilu es uzreiz kļūstu par BENU lojalitātes programmas dalībnieku?

Jā, veicot reģistrāciju mājaslapā, par BENU lojalitātes programmas dalībnieku. Pirms reģistrācijas ar BENU lojalitātes programmas noteikumiem varat iepazīties šeit.

Vai profils, kas man jau ir izveidots, darbosies arī BENU e-aptiekā?

Jā, Jūsu izveidotais profils darbosies arī BENU e-aptiekā, Jūs varat autorizēties, izmantojot tos pašus pieejas datus – e-pasta adresi un paroli - ,kurus norādījāt, veicot reģistrāciju.

Ja autorizācijas laikā rodas kļūda, sazinieties ar mūsu Klientu servisa centru.

Kādas priekšrocības man dod reģistrācija BENU e-aptiekā?

Reģistrētiem lietotājiem pieejamas šādas priekšrocības:

  • iespēja apmaksāt nākamos pirkumus. Apmaksājiet nākamos pirkumus ar uzkrātajiem BENU punktiem līdz 99% no pirkuma summas!
  • īpašie klientu piedāvājumi - katru mēnesi atlaides vairāk nekā 900 produktiem.
  • Jūs varēsiet pārraudzīt savu pirkumu vēsturi.
  • Interesējošo preci varēsiet pievienot savam vēlmju sarakstam.
  • Jūs varēsiet atstāt atsauksmi par iegādātājiem produktiem.
Kā es varu mainīt savu profila informāciju?

Dodieties uz sadaļu ''Mans profils'' , veiciet nepieciešamās izmaiņas un spiediet pogu “Iesniegt”.

Kā es varu dzēst savu profila informāciju?

Lai dzēstu BENU profila informāciju, sazinieties ar BENU klientu servisa centru, zvanot pa tālruni (+371) 25 621 621 , darbdienās no plkst. 9:00 līdz 17:00 vai rakstot uz e-pastu eaptieka@benu.lv .

Lojalitātes programma

Kas ir BENU lojalitātes programma?

BENU Aptieka piedāvā atlaižu un punktu uzkrāšanas programmu jeb BENU lojalitātes programmu, kura klientiem sniedz dažādas priekšrocības, tai skaitā akcijas piedāvājumus dažādām precēm un preču grupām, BENU punktu uzkrāšanu un atlaides.

Kas ir BENU lojalitātes karte?

BENU lojalitātes karte ir plastikāta vai digitāla lojalitātes karte, kas nodrošina dalību BENU lojalitātes programmā. BENU lojalitātes kartes turētāji, veicot pirkumus BENU Aptiekās, var krāt BENU punktus, izmantot atlaides un citus īpašus piedāvājumus.

Kā es varu iegūt BENU lojalitātes karti un cik tā maksā?

BENU lojalitātes karte ir bezmaksas. Plastikāta lojalitātes karti var saņemt jebkurā BENU Aptiekā, aizpildot reģistrācijas veidlapu papīra formā vai elektroniski klientu terminālī. Digitālo lojalitātes karti var saņemt, lejupielādējot BENU Aptiekas mobilo aplikāciju savā viedtālrunī reģistrējoties tajā, kā arī reģistrējoties un izveidojot savu profilu BENU mājaslapā.

Kāpēc, reģistrējoties BENU lojalitātes kartei, jānorāda personas dati?

Mēs lūdzam norādīt personas datus, lai:

  • farmaceits varētu veikt pilnvērtīgu farmaceitisko aprūpi un nepieciešamības gadījumā ar Jums sazināties;
  • ar Jūsu atļauju varētu  Jūs informēt par aktuāliem un izdevīgiem piedāvājumiem BENU Aptiekās;
  • lojalitātes kartes atrašanas vai nozaudēšanas gadījumā BENU Aptiekas administrācija spētu operatīvi ar Jums sazināties.
Ko es varu izdarīt savā BENU lojalitātes kartes profilā?

BENU lojalitātes kartes programmas profilā ir iespējams sekot līdzi savai uzkrājošajai atlaidei un BENU punktiem. Tāpat profilā redzēsiet savu pirkumu vēsturi.

Kā un kad mainās mana BENU lojalitātes kartes uzkrājošā atlaide?

Sākotnējā BENU lojalitātes kartes uzkrājošā atlaide ir 3%. Atlaides koeficients mainās atkarībā no 1 gada laikā veikto pirkumu kopsummas:

  • no 50 EURpirkumu kopsummas atlaides koeficients mainās uz 4%;
  • no 100 EURpirkumu kopsummas atlaides koeficients mainās uz 5%;
  • no 200 EUR pirkumu kopsummas atlaides koeficients mainās uz 6%;
  • no 350 EURpirkumu kopsummas atlaides koeficients mainās uz 7%;
  • no 550 EUR pirkumu kopsummas atlaides koeficients mainās uz 8%;
  • no 850 EURpirkumu kopsummas atlaides koeficients mainās uz 9%;
  • no 1500 EURpirkumu kopsummas atlaides koeficients mainās uz 10%.


Atlaides koeficienta vai punktu uzkrājuma palielinājums tiek piemērots, sākot ar nākamo pirkumu pēc tā, kad ir sasniegts nākamais atlaides līmenis.

Kādas priekšrocības BENU Aptiekas lojalitātes karte piedāvā senioriem?

Senioriem (klientiem, kuri sasnieguši pensionēšanās vecumu) norēķinu brīdī ir iespēja izvēlēties saņemt tūlītēju atlaidi par pirkumu vai BENU punktu uzkrājumu lojalitātes kartē.

Kā var iegūt digitālo BENU Aptiekas lojalitātes karti?

Digitālo BENU Aptiekas lojalitātes karti var iegūt, lejupielādējot BENU Aptiekas mobilo aplikāciju savā viedtālrunī.

Kādas papildu priekšrocības sniedz BENU Aptiekas mobilā aplikācija?

BENU Aptiekas mobilajā aplikācijā var ērti sekot līdzi savai uzkrātajai atlaidei un BENU punktiem, apskatīt pirkumu vēsturi, ziedot savus uzkrātos BENU punktus Latvijas bērniem ar onkoloģiskajām saslimšanām valsts neapmaksātu ārstniecības izdevumu segšanai, izmantot medikamentu lietošanas atgādinājuma opciju, kā arī saņemt akcijas piedāvājumus un atrast tuvāko aptieku.

Kā rīkoties, ja nesanāk ielogoties BENU Aptiekas mobilajā aplikācijā?

Ja nesanāk ielogoties BENU Aptiekas mobilajā aplikācijā, rakstiet vai zvaniet BENU Aptiekas klientu servisa centram  eaptieka@benu.lv, telefona numurs (+371) 25 621 621.

Kā rīkoties, ja karte tiek nozaudēta?

Kartes nozaudēšanas vai nozagšanas gadījumā informējiet farmaceitu tuvākajā BENU Aptiekā vai arī rakstiet uz info@benu.lv. Nozaudētā karte tiks nobloķēta, un Jūsu kontam tiks piesaistīta jauna karte, tādējādi nezaudējot uzkrātos BENU punktus un atlaidi.

 

Mani BENU punkti

Kā un par ko tiek uzkrāti BENU punkti?

BENU punkti lojalitātes kartē uzkrājas, maksājot par pirkumu BENU Aptiekās. Atlaides tiek piešķirtas un BENU punkti tiek uzkrāti tikai par tiem pirkumiem, par kuriem samaksa tiek veikta skaidrā naudā, ar bankas  karti vai ar BENU Aptiekas dāvanu karti brīdī, kad tiek veikts pirkums BENU Aptiekā.

Kā es varu iztērēt savus uzkrātos BENU punktus?

Uzkrātie BENU punkti var tikt izmantoti BENU Aptiekā, ar BENU punktiem maksājot līdz 99,99% no pirkuma summas vai pērkot BENU lojalitātes kartes klientiem piedāvātās īpašās preces, kuru cena ir norādīta BENU punktos. BENU punkti var tikt izmantoti, lai maksātu par visām precēm, izņemot recepšu kompensējamos un nekompensējamos medikamentus.

Kādos gadījumos netiek piešķirti BENU punkti?

Atlaides netiek piešķirtas un BENU punkti netiek uzkrāti par akciju preču un recepšu kompensējamo un nekompensējamo medikamentu pirkumiem. Senioriem un medikamentu iegādes atgādinājuma programmas dalībniekiem atlaides netiek piešķirtas un BENU punkti netiek uzkrāti par akciju precēm un recepšu kompensējamajiem medikamentiem, kā arī par nekompensējamajiem medikamentiem, kuru gala cena pārsniedz 100 EUR. Atlaides netiek piešķirtas un BENU punkti netiek uzkrāti par tādu preču un pakalpojumu pirkumiem, kurām pirkuma veikšanas brīdī tiek piemērota cita atlaide.

Cik ilgi ir derīgi uzkrātie BENU punkti?

BENU punktu krāšanas laiks ir viens kalendārais gads (1. janvāris–31. decembris). Kalendārā gada laikā (1. janvāris–31. decembris) uzkrātie punkti klientam ir jāizlieto līdz nākamā gada 31. martam. Katru gadu, 1. aprīlī, neizlietotie BENU punkti tiek dzēsti no klienta konta, un pēc šī datuma tie nevar tikt izmantoti.

Kas notiek ar klienta uzkrājumu, ja vecā klienta karte tiek nomainīta pret jaunu?

Klienta BENU punktu uzkrājums, atlaide, uzkrātā pirkumu summa tiek pārsūtīti uz jauno kartes kontu.

Medikamentu iegādes atgādinājuma programma

Kas ir medikamentu iegādes atgādinājuma programma?

Medikamentu iegādes atgādinājuma programma ir BENU lojalitātes programmas apakšprogramma, kas atvieglo to klientu ikdienu, kuriem ir nepieciešams ilgstoši lietot recepšu medikamentus un savlaicīgi atgādināt par zāļu iegādes nepieciešamību. Programmas ietvaros visi tās dalībnieki saņem maksimālo procentuālo lojalitātes programmas uzkrājumu – 10%. Tai skaitā arī nekompensējamiem medikamentiem, kuru gala cena nepārsniedz 100 EUR, tiks piešķirts 10% uzkrājums.

Kā var pieteikties medikamentu iegādes atgādinājuma programmai?

Medikamentu iegādes atgādinājuma programmai var ātri un ērti pieteikties tuvākajā BENU Aptiekā. Programma ir pieejama visiem BENU lojalitātes programmas dalībniekiem.

Kā var atteikties no medikamentu iegādes atgādinājuma programmas?

Izstāties no medikamentu iegādes atgādinājuma programmas var, aizejot uz BENU Aptieku, kurā klients programmai pieteicās, un uzrakstot iesniegumu par vēlmi izstāties no programmas.

Kas notiks ar piešķirto 10% uzkrājumu, ja klients no programmas izstājas?

Atlaide tiek nomainīta uz attiecīgo atlaidi, kas klientam pienākas, balstoties uz gada laikā veikto pirkumu kopsummu.

Pasūtījums

Kā var veikt pasūtījumu BENU e-aptiekā?
  1. Reģistrējieties BENU mājaslapā vai turpiniet veikt pirkumu kā nereģistrēts lietotājs.
  2. Izvēlieties un pievienojiet preci(-es) grozam.
  3. Dodieties uz pirkuma grozu.
  4. Izvēlieties piegādes veidu, vietu un laiku.
  5. Veiciet apmaksu.

Detalizētāku informāciju, kā iepirkties BENU e-aptiekā, atradīsiet šeit.

Vai es varu iegādāties preces kādam citam?

Jā, Jūs varat iegādāties preces un nosūtīt tās citam saņēmējam, piemēram, Jūsu ģimenes locekļiem vai radiniekiem.

Vai BENU e-aptiekas sortiments ir tāds pats kā BENU Aptiekās?

BENU e-aptiekas sortiments nav tāds pats kā aptiekās. Šobrīd BENU e-aptiekā nav iespējams iegādāties recepšu medikamentus. BENU komanda cītīgi strādā pie sortimenta paplašināšanas, un jau pavisam drīz mūsu sortimentā būs pieejamas visas preces.

Pašlaik BENU e-aptiekā varat iegādāties plašu preču klāstu:

  • uztura bagātinātājus;
  • bezrecepšu medikamentus;
  • kosmētiku un ķermeņa kopšanas līdzekļus;
  • medicīniskās ierīces;
  • specializētu pārtiku.
Ko darīt gadījumā, ja kāda no precēm neatbilst manam pasūtījumam?

Šādos gadījumos, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: (+371) 25 621 621 vai e-pastu: eaptieka@benu.lv. 

Kā rīkoties gadījumā, ja neesmu apmierināts ar pirkumu?

Kā rīkoties gadījumā, ja neesmu apmierināts ar pirkumu?

  • Lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: (+371) 25 621 621 vai e-pastu: eaptieka@benu.lv. Vēlamies informēt, ka neviens normatīvais akts neparedz medikamentu atgriešanu aptiekai. Iesakām vienmēr konsultēties ar ārstu vai farmaceitu pirms zāļu iegādes, kā arī rūpīgi iepazīties ar zāļu lietošanas instrukciju.
  • Lai iegūtu informāciju par Latvijā reģistrētām zālēm, iesakām apmeklēt arī tīmekļa vietni www.zva.gov.lv, kur sadaļā „Reģistrs”, ierakstot attiecīgo zāļu nosaukumu sadaļā “Humāno zāļu meklēšanas forma”, ir pieejama ne vien interesējošo zāļu lietošanas instrukcija, bet arī šo zāļu apraksti.

Vienlaikus Inspekcija informē, ka uztura bagātinātāju uzraudzību un kontroli Latvijā veic Pārtikas un veterinārais dienests.

  • Sīkāku konsultāciju un skaidrojumu par zāļu kontroles jautājumiem iespējams saņemt pa tālruni 67357811 darbdienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00.

 

Vai es varu atgriezt atpakaļ nopirktu medikamentu vai uztura bagātinātāju?
  • Vēlamies informēt, ka neviens normatīvais akts neparedz medikamentu atgriešanu aptiekai. Iesakām vienmēr konsultēties ar ārstu vai farmaceitu pirms zāļu iegādes, kā arī rūpīgi iepazīties ar zāļu lietošanas instrukciju.
  • Lai iegūtu informāciju par Latvijā reģistrētām zālēm, iesakām apmeklēt arī tīmekļa vietni www.zva.gov.lv, kur sadaļā „Reģistrs”, ierakstot attiecīgo zāļu nosaukumu sadaļā “Humāno zāļu meklēšanas forma”, ir pieejama ne vien interesējošo zāļu lietošanas instrukcija, bet arī šo zāļu apraksti.

Vienlaikus Inspekcija informē, ka uztura bagātinātāju uzraudzību un kontroli Latvijā veic Pārtikas un veterinārais dienests.

  • Sīkāku konsultāciju un skaidrojumu par zāļu kontroles jautājumiem iespējams saņemt pa tālruni 67357811 darbdienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no plkst. 13:00 līdz 17:00.

 

Apmaksa

Vai BENU interneta aptiekā var veikt apmaksu ar BENU dāvanu karti?

Diemžēl, šobrīd BENU e-aptiekā apmaksa ar BENU dāvanu karti nav iespējama.

 

Vai juridiskās personas var iepirkties BENU e-aptiekā, apmaksājot piestādīto rēķinu?

Jā, juridiskās personas var iepirkties BENU e-aptiekā, apmaksājot piestādīto rēķinu. Pirkuma grozā (2. solis), aizpildot informāciju par norēķinu un piegādes adresi, jāizvēlas aizpildīt laukus, kas paredzēti uzņēmumiem, veicot atzīmi logā “Uzņēmums”.

Vai es varu apmaksāt pirkumu ar BENU lojalitātes programmas punktiem?

Pirkumu apmaksa ar BENU lojalitātes programmas punktiem nav iespējama.

Ko darīt gadījumā, ja, ievadot atlaižu kodu, tas uzrādās kā nederīgs?

Iemesli, kādēļ atlaižu kods uzrādās kā nederīgs, var būt vairāki:

  1. atlaižu kodam beidzies derīguma termiņš;
  2. atlaižu kods jau vienreiz izmantots;
  3. atlaižu kods ir nepareizi ievadīts.

Ja neviens no minētajiem punktiem nav bijis iemesls problēmai, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: (+371) 25 621 621 vai e-pastu: eaptieka@benu.lv.

Cik ilgā laikā tiek atmaksāta nauda par atgrieztajām precēm?

Nauda par atgrieztajām precēm tiks atmaksāta 5 darbdienu laikā pēc apstiprinājuma, ka atgrieztās preces ir saņemtas BENU birojā.

Piegāde

Vai pasūtījums tiek piegādāts uz jebkuru vietu Latvijā?

Pasūtījumi tiek piegādāti visā Latvijas teritorijā, izmantojot šādus saņemšanas punktus:

  1. piegāde uz mājām ar kurjeru;
  2. piegāde uz DPD Pickup punktiem Latvijā, pakomātu adreses skatīt šeit;
  3. piegāde uz Circle K, Virši A vai Viada degvielas uzpildes stacijām;
Cik man ir jāmaksā par piegādi?

Uz BENU Aptiekām:

  • bezmaksas;

Ar kurjeru uz mājām:

  • Iepērkoties par 25€ un vairāk - bezmaksas;
  • Iepērkoties līdz 25€,  piegādes cena ir 2,50€;

DPD Pickup:

  • Iepērkoties par 10€ un vairāk - bezmaksas;
  • Iepērkoties līdz 10€,  piegādes cena ir 1,90€;
Cik ilgā laikā pēc pasūtījuma veikšanas es saņemšu savu preci?

Piegāde uz DPD pickup punktu 2 - 3 darbdienu laikā. Pasūtot bezrecepšu zāles, piegāde ar DPD Pickup nav iespējama.

Piegāde ar kurjeru 2 - 3 darbdienu laikā. Piegādes noteikumi / termiņi var mainīties, balstoties uz epidemioloģisko situāciju valstī.

Ko darīt gadījumā, ja pasūtījums nav piegādāts norādītajā laikā?

Šādos gadījumos, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: (+371) 25 621 621 vai e-pastu: eaptieka@benu.lv. Svarīgi! Piegādes noteikumi / termiņi var mainīties saistībā ar epidemioloģisko situāciju valstī. Kurjeri ir ļoti noslogoti, iespējama piegādes laika maiņa, tādēļ lūdzam būt saprotošiem.

Vai es varu mainīt piegādes adresi un laiku pēc pasūtījuma veikšanas?

Lūdzam ņemt vērā, ka piegādes adreses maiņa pēc pasūtījuma apstiprināšanas vietnē BENU.LV nav iespējama. Saņemtie pasūtījumi tiek apstrādāti nekavējoties, tāpēc mums diemžēl nav iespējas nodrošināt izmaiņas. 

Ko darīt gadījumā, ja man tiek piegādāta sabojāta prece?

Šādos gadījumos, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: (+371) 25 621 621 vai e-pastu: eaptieka@benu.lv

Palīdzība

Kā es varu saņemt farmaceita konsultāciju?

Farmaceita konsultāciju iespējams saņemt:

  • Tiešsaistē čatā "LiveChat", logs lapas labajā stūrī;
  • Zvanot pa tālruni (+371) 25 621 621, darba laiks: P-Pk 9:00 - 17:00;
  • Jautājumu sadaļā Jautāt farmaceitam.
Ko darīt gadījumā, ja man ir nepieciešama palīdzība, veicot pirkumu BENU e-aptieka?

Lai nodrošinātu Jums patīkamu iepirkšanās pieredzi, ar prieku palīdzēsim un sniegsim konsultāciju, atbildot uz e-pastu vai telefona zvanu. Sazinieties ar mums pa tālruni (+371) 25 621 621 vai e-pastu eaptieka@benu.lv , kā arī uzdodot jautājumus tiešsaistē čata logā "Live Chat".

 

Ko darīt gadījumā, ja šeit neatrodu atbildi uz manu jautājumu?

Šādos gadījumos, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni (+371) 25 621 621 vai e-pastu eaptieka@benu.lv