BENU Aptieka – klientu apkalpošanas kvalitātes līdere jau trešo gadu pēc kārtas

BENU Aptieka trešo gadu pēc kārtas starp visiem aptieku tīkliem Latvijā uzrāda augstākos klientu apkalpošanas kvalitātes rādītājus, pārliecinoši izpildot 83,2% pētījumā noteikto kvalitātes kritēriju, kas vienlaikus ir arī viens no augstākajiem rezultātiem Baltijā, secināts klientu servisa kvalitātes uzlabošanas uzņēmuma Dive jaunākajā pētījumā.

Augstākos rezultātus starp visiem aptieku tīkliem Latvijā BENU Aptieka uzrāda tādos kritērijos kā profesionālas pārdošanas prasmes un atbilstoša un profesionāla aptieku darbinieku āriene, šajā rādītājā saņemot 100% vērtējumu. Tāpat ļoti augstu novērtējumu BENU Aptieka saņēmusi par aptieku sakārtotību un vidi (96%) un klientu apkalpošanas prasmēm (86,9%). Savukārt BENU Aptieka piedāvātā lojalitātes programma ir visaugstāk novērtētā lojalitātes programma starp visiem aptieku tīkliem Latvijā, kā arī uzrāda vienu no labākajiem rezultātiem visā Baltijā.

“Farmācija ir viena no jomām, kur augsta klientu apkalpošanas kvalitāte ir sevišķi būtiska. Svarīga ir ne tikai laipnība un atsaucība, bet jo īpaši farmaceitu profesionālās zināšanas un spēja iedziļināties katra klienta vajadzībā. Esot vienam no veselības aprūpes posmiem, aptieku mērķis ir palīdzēt klientiem atgūt veselību un novērst slimību atkārtošanos. Esam patiesi gandarīti, ka BENU Aptieka starp visiem aptieku tīkliem ir saņēmusi augstāko klientu apkalpošanas prasmju novērtējumu, vairākos rādītājos uzrādot arī maksimālo rezultātu. Tas apliecina, ka mūsu mērķtiecīgi ieguldītais darbs profesionālās tālākizglītības jomā un klientu apkalpošanas standartu paaugstināšanā sniedz rezultātus. Tāpat liels prieks, ka BENU Aptiekas lojalitātes programma ir atzīta par labāko starp visiem aptieku tīkliem. Šī gada oktobrī kā pirmais aptieku tīkls Latvijā ieviesām jaunu, inovatīvu un pētījumos balstītu risinājumu – Digitālo lojalitātes karti, kas ir klientiem ērta un videi draudzīga alternatīva līdzšinējām plastikāta kartēm. Tā ir absolūta nepieciešamība, lai mūsu klientiem nodrošinātu visaugstākā līmeņa farmaceitisko aprūpi un apkalpošanu,” stāsta BENU Aptieka Latvija direktore Anete Rožkalna.

Sakām lielu paldies mūsu klientiem par uzticību un sniegto atgriezenisko saiti, kas ir ļāvusi attīstīt uz klientu vajadzībām balstītu augsta līmeņa farmaceitisko aprūpi un klientu apkalpošanas standartus! Mēs turpināsim strādāt, lai mūsu sniegtā farmaceitiskā aprūpe kļūtu vēl pieejamāka, inovatīvāka un klientiem ērtāka!

Atpakaļ |
Dalīties
1 Bureau Veritas Certification sertifikāts Ar sirsnību pret slimību! Zāļu izgatavošana Mūsu farmaceiti Piesakies pārbaudei 1 Bureau Veritas Certification sertifikāts Ar sirsnību pret slimību! Zāļu izgatavošana Mūsu farmaceiti Piesakies pārbaudei
Skatīt visus
info@benu.lv